Administratief medewerker

Details

Werkplek: Aalsmeer
Aantal uren: 40
Loon:
Gepubliceerd: 17.05.2021

Vacature -Administratief medewerker

Wij zijn op zoek naar een administratieve topper!
Voel jij je aangesproken? Lees snel verder!

Hoe ziet de functie eruit?

Wij groeien snel! Het operationele proces vraagt veel van onze organisatie, maar al deze operationele zaken dienen kwalitatief goed én tijdig te worden geadministreerd, gearchiveerd en gecommuniceerd binnen onze organisatie. De juridische en administratieve documentatie wordt door jou opgesteld en tijdig bij de juiste personen aangeleverd. Dankzij jou kan het operationele proces goed verlopen én behalen we de kwaliteitsnormen waar wij als organisatie voor staan!

De communicatie en beheersing van informatiestromen binnen het bedrijf verzorg jij. Hebben we een aanvraag binnen? Jij zet deze direct door naar de verantwoordelijke collega’s. Moet er een offerte of een meeting worden voorbereid, jij hebt het al geregeld! Vragen van collega’s omtrent juridische zaken en arbeidszaken beantwoord jij zo. Dit is jouw kracht! En dankzij die kracht, kunnen de operationele collega’s doen waar hun kracht ligt.

Uiteraard maak jij tijd voor een praatje, bij ons heerst er een informele werksfeer; en wij hebben de overtuiging dat wanneer we met plezier werken, we samen nog veel mooiere dingen bereiken! Jij denkt mee, hebt een proactieve houding en hebt zo een grote waarde!

Werkzaamheden:

  • Opstellen van officiële kantoordocumenten- en brieven;
  • Het ontvangen, verwerken en archiveren van in- en uitgaande documenten;
  • Verantwoordelijk voor een snelle en accurate verwerking van informatiestromen;
  • Beantwoorden van juridische- en arbeidsrechtelijke zaken richting collega’s en externen;
  • Het voorbereiden van offertes en meetings;
  • Jij draagt bij aan onze kwaliteitsnormen, geeft goed advies en denkt mee in mogelijke verbeteringen;
  • Jij biedt een luisterend oor voor collega’s en draagt bij aan een positieve werksfeer!

Wie ben jij?

  • Jij werkt gestructureerd en nauwkeurig;
  • Jij hebt een goed cijfermatig inzicht en kunt cijfers vertalen naar verbetervoorstellen;
  • Jij bent communicatief vaardig;
  • Ervaring met MS Excel en salarisadministratie;
  • Een proactieve houding, je denkt mee en geeft gevraagd en ongevraagd advies;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal.

Wat bieden wij?

  • Een uitdagende en zelfstandige functie in een informele en dynamische werkomgeving;
  • Werken bij een snelgroeiende organisatie, waarin je de mogelijkheid krijgt mee te groeien;
  • Goede arbeidsvoorwaarden en een marktconform salaris;
  • Ruimte om jezelf te ontwikkelen;
  • Vaste omvang in uren (40-uren contract);
  • Een leuk team om in te werken!

 

Solliciteer bij ons

    Voeg je CV toe

    Ga terug naar vacatures